PRVI TREPTAČ d.o.o. iz Splita je tvrtka specijalizirana i ovlaštena za proizvodnju i izvođenje prometne, turističke i reklamne signalizacije te ostalih vizualno informativnih oblika komunikacije.
Bavimo se i opremanjem građevinskih i ostalih poduzeća koja izvode radove na cestovnim prometnicama, sa svom signalizacijskom i zaštitnom opremom potrebnom za sigurno obavljanje radova na cestovnim prometnicama. Nakon puštanja ceste u promet pružamo redovno održavanje ugrađene opreme.
Tvrtka je organizirana kao društvo s ograničenom odgovornošću u 100% privatnom vlasništvu s 35 stalno zaposlenih djelatnika i djelatnica. Zahvaljujući rokovima i kvaliteti dosad izvedenih radova, danas smo vodeći proizvođač prometne signalizacije u Hrvatskoj.
Zahvaljujući opremljenosti i stručnim kadrom kojim raspolažemo, sigurni smo u svakom trenutku odgovoriti na poslovne izazove pred nama.
Cijeli proizvodni program baziran je na najkvalitetnijim atestiranim materijalima, modernim strojevima i visokom tehnološkom procesu proizvodnje.
misija
Stalnim unapređivanjem kvalitete poslovanja, svim našim partnerima – naručiteljima, dobavljačima, kupcima i zaposlenicima – želimo omogućiti zajednički rast na tržištu. Međusobni odnosi sa svim našim partnerima temelje se na uzajamnom poštovanju i povjerenju koji se iz dana u dan nadograđuju.
Prepoznajemo da su kvalitetni ljudski odnosi jamstvo uspjeha.
Naše dugogodišnje iskustvo, tehnologija i znanje u poslovima izrade i montaže vertikalne, horizontalne i turističke signalizacije te sigurnosne odbojne ograde pridonose našoj pouzdanosti i konkurentnosti.
Uvođenjem novih djelatnosti i tehnologija proširujemo ponudu radova i usluga, temeljenih na postojećoj dugogodišnjoj poslovnoj politici.
vizija
Doseći vodeću poziciju na tržištima na kojima nudimo naše usluge kroz stalno poboljšavanje razine usluga, učinkovitosti i kvalitete, imajući na umu 5 bitnih odrednica:
Operativna uspješnost – biti pouzdan partner dovođenjem usluga, opreme i standarda na najvišu razinu, te nuditi usluge prilagođene klijentima.
Zadovoljstvo klijenata i dobavljača – konstantno unapređivati odnose s poslovnim partnerima s kojim ostvaruju cjelokupnu i kvalitetnu poslovnu suradnju.
Biti poželjan poslodavac – koji privlači, obučava i zadržava najbolje osoblje i nudi im sigurno i stimulativno radno okruženje.
Postizanje vodeće pozicije na tržištu – kroz analizu i praćenje tržišta, uspješno poslovanje, kvalitetno osoblje, te ekološki i socijalno osviješten, te društveno odgovoran partner.
Financijska uspješnost – nastavak širenja ugleda i ostvarenja dobrih poslovnih rezultata.