PRVI TREPTAČ d.o.o. iz Splita je tvrtka specijalizirana i ovlaštena za proizvodnju i izvođenje prometne, turističke i reklamne signalizacije te ostalih vizualno informativnih oblika komunikacije.

Bavimo se i opremanjem građevinskih i ostalih poduzeća koja izvode radove na cestovnim prometnicama, sa svom signalizacijskom i zaštitnom opremom potrebnom za sigurno obavljanje radova na cestovnim prometnicama. Nakon puštanja ceste u promet pružamo redovno održavanje ugrađene opreme.

Tvrtka je organizirana kao društvo s ograničenom odgovornošću u 100% privatnom vlasništvu s 35 stalno zaposlenih djelatnika i djelatnica. Zahvaljujući rokovima i kvaliteti dosad izvedenih radova, danas smo vodeći proizvođač prometne signalizacije u Hrvatskoj.

Zahvaljujući opremljenosti i stručnim kadrom kojim raspolažemo, sigurni smo u svakom trenutku odgovoriti na poslovne izazove pred nama.

Cijeli proizvodni program baziran je na najkvalitetnijim atestiranim materijalima, modernim strojevima i visokom tehnološkom procesu proizvodnje.

misija

Stalnim unapređivanjem kvalitete poslovanja, svim našim partnerima – naručiteljima, dobavljačima, kupcima i zaposlenicima – želimo omogućiti zajednički rast na tržištu. Međusobni odnosi sa svim našim partnerima temelje se na uzajamnom poštovanju i povjerenju koji se iz dana u dan nadograđuju.

Prepoznajemo da su kvalitetni ljudski odnosi jamstvo uspjeha.

Naše dugogodišnje iskustvo, tehnologija i znanje u poslovima izrade i montaže vertikalne, horizontalne i turističke signalizacije te sigurnosne odbojne ograde pridonose našoj pouzdanosti i konkurentnosti.

Uvođenjem novih djelatnosti i tehnologija proširujemo ponudu radova i usluga, temeljenih na postojećoj dugogodišnjoj poslovnoj politici. 

vizija

Doseći vodeću poziciju na tržištima na kojima nudimo naše usluge kroz stalno poboljšavanje razine usluga, učinkovitosti i kvalitete, imajući na umu 5 bitnih odrednica:

Operativna uspješnost – biti pouzdan partner dovođenjem usluga, opreme i standarda na najvišu razinu, te nuditi usluge prilagođene klijentima.

Zadovoljstvo klijenata i dobavljača – konstantno unapređivati odnose s poslovnim partnerima s kojim ostvaruju cjelokupnu i kvalitetnu poslovnu suradnju.

Biti poželjan poslodavac – koji privlači, obučava i zadržava najbolje osoblje i nudi im sigurno i stimulativno radno okruženje.

Postizanje vodeće pozicije na tržištu – kroz analizu i praćenje tržišta, uspješno poslovanje, kvalitetno osoblje, te ekološki i socijalno osviješten, te društveno odgovoran partner.

Financijska uspješnost – nastavak širenja ugleda i ostvarenja dobrih poslovnih rezultata.